Kommentarer:

1 fmdb:

Hemvärnare är antingen:

Folk som aldrig fick göra lumpen.

eller:

Folk som aldrig fick göra någonting /roligt/ i lumpen.

2 JAWNA:

Haha! Eller folk som älskade lumpen för mycket?

3 fmdb:

Nja, min mening är att man absolut gillar det medan man gör det men om man har rätt tjänst så vill man nog inte tillbaka. Någonsin. Man blir liksom mätt på allt pangande. :P



F.ö. - tips på farsdagspresent? Du verkar vara typen som skulle kunna vara fyndig på sånt.

4 JAWNA:

Okey! Jag är inte så värst insatt i det där ;P



Farsdagspresent.. Hmm. Jag har själv alltid problem med att hitta någon. Min pappa vill nämligen inte ha något, någonsin. (och jag menar allvar, han tvingar på mig pengar så fort jag ger honom en present)

Så jag brukar köra på att umgås, kanske bjuda på något gott att äta och se en bra film :) Det uppskattar han!

5 fmdb:

umgås?.. UMGÅS?



Nja. Det blev en slips. Han var glad. ;)

6 JAWNA:

JA, umgås! Typ, sitta och kolla på tv tillsammans...



Kul att han gilla slipsen :P Jag köpte choklad och en trisslott - som inte gav någon vinst. Oväntat.

Kommentera här: